O deseño do cartel e do autocolante está inspirado nas máscara de Maruja Mallo. Ademáis no cartel xogamos coa palabra "mimo" e os pilares fundamentais do noso Proxecto Educativo: Mimo a igualdade, Mimo a lingua... No corredor puxemos un panel de reflexión para que poidamos escribir aquelas cousas que mimamos na vida. Ti que mimas?
Páginas
ENTROIDO ARTÍSTICO 2015 II: ESCENOGRAFÍA DO PHOTOCOLL INTERACTIVO II
1º Presentación do material.
2º Interactuando co material a través de exploración libre e xogos.
3º Xogos corporais.
4º Preparando as caixas con xornais.
5º Elaborando os carteis con máscaras e fondos de acuarela.
3º Xogos corporais.
4º Preparando as caixas con xornais.
5º Elaborando os carteis con máscaras e fondos de acuarela.
ENTROIDO ARTÍSTICO 2015 I: GRUPOS ESCULTÓRICOS DE MIMOS
3 ANOS.
4 ANOS
5 ANOS A
5 ANOS B
Este ano a temática do Entroido foi de Mimos. Personaxes que consideramos que tiñan a esencia dos proxectos artísticos que estamos facendo na escola: teatro, escultura, música...Cada aula xogou nunha especie de Photocoll interactivo con distintos obxectos, creando composicións e esculturas colectivas inmortalizadas polos flashes pero que cobraban vida por todo o colexio e pola parroquia de Aguiño.
5 ANOS A
5 ANOS B
Este ano a temática do Entroido foi de Mimos. Personaxes que consideramos que tiñan a esencia dos proxectos artísticos que estamos facendo na escola: teatro, escultura, música...Cada aula xogou nunha especie de Photocoll interactivo con distintos obxectos, creando composicións e esculturas colectivas inmortalizadas polos flashes pero que cobraban vida por todo o colexio e pola parroquia de Aguiño.
COÑECENDO O CEIP HEROINAS DE SÁLVORA VI: AULA DE EDUCACIÓN ARTÍSTICA
"A ARTE É UN XOGO" (M. Duchamp)
COÑECENDO O CEIP HEROINAS DE SÁLVORA V: O TÚNEL DO TEMPO
Cando facemos algún proxecto, algunha exposición... deseñamos carteis para darlle difusión entre a comunidade educativa. Cando o evento remata conservamos unha copia que pasa a formar parte do noso "túnel do tempo", un percorrido visual e cronolóxico de moitos anacos que forman parte da historia da nosa escola. Os carteis que deseñemos durante o proxecto Trenzas serán enviados ás escolas de Lleida e Valencia, xa que o consideramos material de difusión cultural-artística, tanto polo seu formato, como polos guiños que soen ter a distintos fragmentos de obras de arte.
Suscribirse a:
Entradas (Atom)